Om je accountants -en/of administratiekantoor te transformeren naar een toekomstbestendig kantoor is het belangrijk om digitaal samen te werken met je klant. De juiste tools en begeleiding zijn hierbij van groot belang. Tijdens dit webinar staan we uitgebreid stil bij de vragenstukken rondom het digitaal samenwerken met je klant.
Voordat je verder gaat vragen we je om akkoord te geven voor de plaatsing van cookies op je computer. Sommige cookies daarvan zijn nodig om onze website goed te laten werken. Anderen gebruiken we om (geanonimiseerd) jouw gedrag op onze website te kunnen analyseren. Sommige cookies gebruiken we om een profiel op te bouwen indien je geïnteresseerd bent in onze dienstverlening. Andere cookies gebruiken we om relevante advertenties te kunnen tonen op andere websites. Het kan voorkomen dat wij deze gegevens buiten onze websites verzamelen. Als je op de ‘Akkoord’-button klikt ga je akkoord met de plaatsing van deze cookies. Wil je meer weten over hoe wij omgaan met cookies en welke wij exact gebruiken? Lees ons privacybeleid.